Bądź szczęśliwa

Nie ma nic cenniejszego i wspanialszego w życiu, niż być szczęśliwym. To uczucie, dla każdej z nas może być jednak inne. Pragnę pomóc Ci odnaleźć Twoje własne szczęście. Pokażę Ci moją metodę do osiągnięcia Twojego szczęścia. Jest to jednak pewien proces. Nie oczekuj czarów- to nie stanie się od razu. Ta droga jest czasem trudna, ale gwarantuję Ci, że warto przez nią przejść, bo nagrodą jest szczęście. Nie ulotne i chwilowe, ale stałe i pewne. Szczęście, które pozwala Ci się cieszyć każdą chwilą, każdym dniem. I nawet, gdy czasem jest Ci ciężko, gdy przychodzą trudne momenty, Ty i tak czujesz się szczęśliwa, bo wiesz, że w ogólnym rozrachunku jest cudownie. Jeśli chcesz to osiągnąć, pomogę Ci przejść przez ten proces. Nie jest to standardowa książka o motywacji. Ona nie tylko sprawia, że chce się ją czytać, ale również motywuje do myślenia o sobie. To książka, która skłania do wejścia w głąb własnej świadomości, do zastanowienia się nad swoimi mocnymi stronami i do wykorzystania ich w swoim życiu. Dzięki niej lepiej poznasz siebie i zrozumiesz otaczający Cię świat i innych.
Jeśli więc chciałabyś:
- zmienić coś w swoim życiu
- żyć zdrowiej
- żyć lepiej
- polepszyć swój związek i komunikację z partnerem 
- być szczęśliwsza
- znaleźć siebie i swój styl
- zmotywować się do działania

Ta książka jest właśnie dla Ciebie!!!

Zrób pierwszy krok, ku szczęśliwemu życiu…

Zamów już teraz u autorki z autografem - https://mental-trener.pl/ksiazki/

 

Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekazu, mechanizmów działania i narzędzi do promocji produktów. Dla nowicjuszy będzie to idealny podręcznik otwierający drzwi do reklamowej rzeczywistości, natomiast osoby zajmujące się już reklamą i marketingiem odnajdą w nim intrygujące rozważania na temat wpływu reklamy na człowieka i współczesną rzeczywistość..


 

Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.

https://mental-trener.pl/ksiazki/


​​​​​​​